דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכונת קפה המבוססת על ראש E61 למיצוי 

מאת    [ 18/01/2015 ]

מילים במאמר: 584   [ נצפה 1709 פעמים ]

מכונת קפה המבוססת על ראש E61 למיצוי

צרכנים ועסקים רבים עוברים, בהדרגה, משימוש בקומקום חשמלי או בר מים - לשימוש במכונת קפה: זה יוקרתי יותר, מגוון יותר, ולא תאמינו – זה אפילו זול יותר. מדוע? משום שאין ספק שחימום מים הוא תהליך יקר בכל מכונה: על כך אין עוררין. אבל שאלתם את עצמכם פעם מה קורה אם צריך חימום חוזר? בקומקום חשמלי התשובה היא פשוטה: המים מתקררים ויש ללחוץ עוד פעם על הכפתור שייקר לכם את החשמל בעוד 15-20 ש"ח. במכונת קפה? יש סירקולציה. המים נשארים רותחים לפרק זמן ארוך מהרגיל.

זה אולי לא נשמע לכם כמו הרבה השפעה על התזרים, אבל האמת היא שבחישוב פשוט תגלו שמהר מאוד אתם מתחילים לחסוך – ועוד לא דיברנו על התוצרת, קפה שהוא באמת משובח! והכל מתחיל בראש E61 שעוזר לכם להגיע לתוצאה הרצויה.

ראש E61 למיצוי קפה – מהו?

התהליך שמפריד בין סוגי הקפה בהקצפה, ברמת הסוכר ובסוג האבקה של הקפה. קיומו של מיצוי מצריך משאבת נוזלים של כ- 200 ליטר, וכן ראש מיצוי. חשוב לציין כי על מנת לוודא שאתם רוכשים מכונת קפה מקצועית, ולא כזו שרק מפורסמת כמכונה מקצועית – אלא מכונה מקצועית באמת, יש לוודא יותר מפעם אחת שמדובר על ראש E61 מקורי ולא חיקוי של ראש E61. סימן ההיכר של הראש המקורי: משקלו הוא 5.5 ק"ג בדיוק. 

עיצוב המכונה

מכונת קפה היא מוצר מודרני ולכן יש לצפות לעיצוב מודרני ברוב מכונות הקפה שתפגשו: הן יהיו ברובן כסופות, עשויות מנירוסטה, או ממתכות בסגנון דומה. המתכות אינן מחלידות ומפחיתות את הסיכוי של המכונה שלכם להיחשף לאבנית, בשונה מהקומקום החשמלי שחשוף הוא גם חשוף לאבנית. נירוסטה מפורסמת במכונות הקפה יוקרתיות היא מסוג 304N בעלת אפקט של מראה. 

דגם ברזי המכונה – סטנדרטי לעומת הדגמים מעל לממוצע

בדרך כלל, ברוב מכונות הקפה שתפגשו יהיו אלו ברזי 10bar. במכונה יוקרתית יעמדו הברזים על 20bar, מה שאומר שהם יכולים לספוג גם לחצי נוזלים גבוהים במיוחד. רצוי לוודא שתכונות אלו אכן רשומות במפרט הטכני בטרם תתפתו להאמין שזו המכונה הטובה ביותר שתוכלו למצוא.

נתוני החימום

דוד המכונה צריך להיות בנפח 4.5 ליטר לפחות. ברוב המכונות האיכותיות תפגשו בנפח גדול מכך. הספקו של גוף החימום 2,500W מקסימום. בהשוואה לקומקומים החשמליים זהו חסכון בל יתואר בחשבון החשמל, שכן קומקום קטן, שלא מכיל קיבולת מים של קומקום ממוצע, צורך 3,000W וקומקומים בגודל סטנדרטי יכולים להגיע גם ל- 3,500W. נתון זה – ההספק – הוא הנתון ממנו נגזר הסכום הכספי שגוף החימום "נוגס" מחשבון החשמל הביתי שלכם. 

מערכת חימום תרמו סיפונית

פיצ'ר נוסף אשר מזכה אתכם בחסכון בחשמל. כפי שצוין בתחילת המאמר, ההבדל בין מכונת קפה לבין קומקום חשמלי אינו מתבטא רק בסוגי הקפה שניתן לעצב ולהכין, אלא גם בחסכון בחשמל – דה פקטו. קומקום חשמלי חשוף לכך שהמים בתוכו יתקררו לאחר זמן קצר. מכונת קפה שומרת על טמפרטורה קבועה באמצעות מערכת חימום תרמו סיפונית אשר אחראית ליצירת סירקולציה. האחרונה שומרת על המים שלכם בטמפרטורה קבועה. 

מכונת קפה – כשסטייל פוגש בפונקציונליות

מכונת קפה מאפשרת לכם להקים קפיטריה קטנה בבית, או להפוך את הקפיטריה שלכם למקום המושלם - ולהגיש מגוון רחב של סוגי קפה באמצעות מנגנון המיצוי המבוסס על משאבת נוזלים 200 ליטר יחד עם ראש E61 למיצוי. בנוסף, המכונה מאפשרת לכם לחסוך כפליים בחשמל: גם מבחינה טכנית – ההספק שלה נמוך מזה של הקומקום הביתי או של בר המים, וגם – במקרה בו שכחתם למזוג את המים הרותחים אינכם מסתכנים בהתקררותם, ועל כן אין צורך לחמם שוב. המים יישארו רותחים הודות לסירקולציה במכונה.

וזכרו – הקפידו על ראש E61 שבלעדיו – המכונה שלכם שווה הרבה פחות.

 

'הגלריה למכונות קפה'- בית מלאכה אשר הוקם בשנת 2002 ומהווה בית מלאכה לתיקון וייצור מכונות קפה מקצועיות אילן אזולאי, מקצוען ומומחה, מהוותיקים בארץ, מומחה בתחזוקה, תיקון וייצור, של מכונות קפה מקצועיות.  


http://www.coffeegallery.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב